Review paleta Wynie

 Buna fetele mele! V-am spus ca am sa va arat mai multe poze cu paleta folosita pentru machiajul din postarea anterioara, asa caaaa m-am pus pe treaba. Paleta nu este de la o nu stiu ce firma faimoasa si nu este nici foarte scumpa, mi se pare ca scria pe ea vreo 5 lire sau euro, nu sunt sigura, insa imi place mult de tot, culorile sunt pigmentate si sincer va spun ca intrece paletele Sleek, cel putin pe pleoapele mele se aseaza mai bine culorile din aceasta paleta, chiar nu stiu cum reusesc alte fete sa faca machiajele acelea bestiale...

Aici am facut o proba la primele culori, dupa cum se observa albul acela mat este terminat, hihi. Va marturisesc ca am cam terminat albul de la toate paletele, il folosesc destul de des pentru machiajul meu de zi cu zi; foarte rar, poate seara apelez la culori, nu de alta dar nu prea imi plac fetele spoite in miezul zilei, so, less is more in acest caz. Apropo scuzati pixul de pe aratator, l-am observat cand am editat poza, huh. 
Asaaaa, acum sa vedem si restul culorilor: albastru, maro deschis, maro inchis, negruuuuu (mat si cu sclipici). Negrul acela mat imi cam da batai de cap, nu se "prinde" bine, insa celalalt imi place la nebunieeeeee, daca stau bine sa ma gandesc cred ca problema mea este cu, culorile mate, nu ma pricep deloc sa machiez cu ele si paceeeee, asta e.
Siiii inca o proba, swatch, cum ii zice, asa ca e super albastrul??? L-am folosit de cateva ori si am primit numai complimenteeeeee, heheeeeeee, albastrul e culoarea mea favoritaaaa.
Deeeeci, ce parere aveeeeti? Place saaaaaaaaau? Eu zic ca isi merita banii, ma rog, eu am primit-o cadou. Pe curanddddd.... Seara faina sa aveti.

15 comments:

  1. Vai cat e de frumoasa!!!!
    Culorile imi plac Maxim<3
    Esti o norocoasa si spor la treaba,vreau sa vad machiaje colorate asa cum te pricepi tu mai bn:p
    pupici:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D ma bucur ca ti plac:d ooof:D o sa incerc:D merci de incurajare:X pupic

      Delete
  2. waaa ce pigmentate sunt culorile!!!
    Super! Sa le folosesti sanatoasa si sa ne incanti si pe noi cu cate un machiaj :*
    Pupici http://miss-lorrie.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  3. Mie imi place!:O Wow!:) Ce culori si consistenta si sclipiri!:)

    ReplyDelete
  4. tie trebuie sa-ti placa , tu lucrezi cu ea !
    lila-ul acela e super tareee !

    ReplyDelete
  5. Sunt foarte frumoase culorile, am şi eu asemănătoare în trusa de 180 culori de la Fraulein38. Sunt maniacă atunci când vine vorba de ojă şi farduri!

    ReplyDelete
  6. Wow ! Cat sunt de pigmentate ! Stai linistita ca si eu termin albul din toate trusele :-))

    ReplyDelete
  7. Buna, te-am taguit la Versatile Blog Award! :D
    http://mayadumitrescu.blogspot.ro/2013/04/tag-versatile-blogger-award_15.html

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart