Versatile Blogger Award

Buna!!! In primul rand vreau sa multumesc fetelor care s-au gandit la mine si m-au nominalizat la acest premiuuuuu: Miss Happy, Diana si Anca. Sunt super fericitaaaaaa, hi hi!
In al doilea rand, acest premiu vine cu niste reguuuuuli:
1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul către blogul respectiv.
3. Selectează 15 bloggerițe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmărești constant.
4. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunța.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

Asadaaaar saaa veeedem, regula 1 si 2 bifaaaate, acum urmeaza 15 bloggeriteeee:
Hmmm, cam atat, stiu ca foarte multe fete au fost nominalizate si intelegeti voi, insa tin sa felicit toate bloggeritele pentru talentul si munca pe care o depun pe blogurile lor. 
Regulaaa 4, hmm, le anunt imediat, siiiii ultima regula, o daaaa, 7 lucruri:
1. Sunt cam instabila din punct de vedere emotional;
2. Imi place dansul acela al negreselor, twerk. Haaaa, as vrea sa dau si eu din fund asaaa!
3. Urasc sa ma "foloseasca" oamenii.
4. Ador filmele.
5. Vorbesc muuuuuult (uneori si prost).
6. Vreau sa vad New York-ul!
7. Incerc sa nu-mi fac niciodata planuri pentru ca nu-mi ies... Planuri=asteptari=dezamagiri.

Siii gataaaaaaa! Multumesc inca o data fetelor si pentru ca azi sunt dulce, am decis sa va servesc si pe voi cu ceva duuuulce!



Daca este vreuna dintre voi la dieta, va rog frumos sa ma scuzati si sa nu aruncati cu pietre, nu intentionez sa va fac sa salivati pe tastatura, mwahahahahaha. Va pup si sa aveti o zi frumoasa asa ca voi! Pe curand....
Sursa foto

8 comments:

  1. Nu arunc cu pietre,chiar apreciez ca ne-ai servit doar in maniera asta,virtuala;) Te pup

    ReplyDelete
  2. Prajiturelele sunt prea dragute ca sa-mi fie pofta, cred ca daca le-as avea in fata mea mi-ar fi mila sa le mananc :))

    ReplyDelete
  3. Multumesc frumos pentru nominalizare!

    Dulciurile arata super!

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. Ai un premiu dulce din partea mea :*
    http://sunafterstormblog.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart