Bloody-up your nails/ Manichiura cu "sange"

Hola chicas! Se pare ca am continuat cu unghiutele de Halloween, am dat de un model super-cute si ca de obicei nu am avut somn si liniste pana nu am incercat si eu. Initial am vrut sa fac si un tutorial dar mi s-a dus bateria la camera, insa daca vreti fac un tutorial foto, oricum e foarte usor modelul. 

De asemenea, vreau sa va mai spun ca am folosit o oja care m-a lasat cu o impresie tare buna, probabil din cauza pensulei, e atat de moale si e si mai mare decat cele obisnuite, este vorba despre o oja de la Golden Rose si sa stiti ca n-am nici cea mai mica intentie de a face reclama, doar ca m-am indragostit de ea, mai am o oja de la Avon asemanatoare, insa nu se compara, albul acesta e perfect si chiar imi pare rau ca nu am putut sa surprind cat sunt de frumoase in realitate unghiutele mele, ihihihi. De data asta imi plac mult si is mandra de ele, sa nu mi-o luati in nume de rau ca ma laud, dar ma intelegeti voi. 
Mno, v-am tucat, sa aveti o seara faina.
Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu pentru a fi la curent cu noutatile. 
Be DOPE, be YOU!

14 comments:

  1. Ce de sange pe unghiutele tale :))) ce ai facut?

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. nuuu, sunt facute cu chestiuta aia de puncteee. :D

      Delete
  3. Ce misto arata! Cum le-ai facut? :-?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D mmm, nu stiu sa-ti explic, oricum e foarte usor modeluuuul :d

      Delete
  4. atat de interesant modelul tau cum ai reusit sa-l creezi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. senchiu:D pfff, nu stiu sa explic, eventual o sa desenez:D

      Delete
  5. Mi-ai dat o idee foarte draguta :D

    ReplyDelete
  6. cat de frumi sunt:X, auzi, da...tu cu ce faci colajele astea asa misto?:D

    http://rosemerta.blogspot.com

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart