Ce-i mult strica!

Scurta introducere:
Am vazut atat pe strada cat si pe internet foarte multe fete frumoase "desfigurate", mai bine zis uratite practic de un machiaj nepotrivit, asa ca m-am gandit ca daca tot am in dotare o carte cu lectii despre cum sa obtii machiajul perfect, scrisa de Robert Jones un renumit makeup artist, sa impartasesc secretele lui cu voi. 

Tin sa va anunt ca veti gasi lectiile sale in noua sectiune intitulata "MAKEUP LESSONS", vor fi cap-coada: de la alegerea culorilor si pregatirea fetei pana la aplicarea propriu-zisa si sper sa va fie utile, sa va placa ideea si sa nu urle nimeni la mine ca imi insusesc nu stiu ce chestii (I am not a makeup artist!) pentru ca nu vreau sa fac asta, doar ca vedeti voi... cine mai citeste carti in ziua de azi? In schimb internetul este la moda, chiar si eu citesc sfaturi despre unghii si makeup de pe net... 

Asadar sa incepem cu prima lectie a maestrului si anume: Ce-i mult strica!

Machiajul modern ar trebui sa fie simplu si natural. Astfel vom remarca fata si nu machiajul. Consider ca produsele cosmetice au menirea sa evidentieze trasaturile date de Dumnezeu, nu sa le modifice. Prin simplu si natural, ma refer la paleta de culori care trebuie sa fie in armonie cu tenul tau si pe care este bine sa o schimbi in fiecare anotimp pentru a  putea completa modificarile care au loc in nuanta ta de piele. 

Mi se intampla uneori sa remarc cate o femeie care, in  mod clar, s-a straduit prea mult sa-si realizeze un machiaj, dar care a ales fondul de ten nepotrivit pentru nuanta ei de ten sau culoarea rujului este prea inchisa sau prea stearsa pentru ea. De aceea, conceptul de - ce-i mult strica - se aplica foarte bine in machiaj. 

Machiajul inseamna frumusete, iar frumusetea machijului tine de culorile pe care le alegi si de locul in care le aplici - si niciodata de cantitatea pe care o folosesti. Pe de alta parte, este important sa nu uiti ca fata nu este o suprafata plana. Si, nefiind uni-dimensionala, nu o poti vopsi ca si cum ar fi asa. Machiajul ar trebui folosit pentru a sculpta si sublinia cu arta trasaturile tale cele mai frumoase- iata esenta si scopul machiajului.

Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!

sursatext: "Machiajul perfect"- Robert Jones
sursafoto: www.google.com

5 comments:

  1. Bine punctat !

    www.culore.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. O sa fiu o cititoare fidela a articolelor de genul :* Niciodata nu poti sa sti prea multe! Mereu avem de invatat :)

    ReplyDelete
  3. Bine a mai zis nenea asta :D , abia astept si restul articolelor ;)

    ReplyDelete
  4. ma abonez si eu la postarile cu tema asta :)

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart