Pumpkin nails (NYX lovely polish)/ Manichiura de Halloween

Hello there! Stiu ca a trecut Halloween-ul, dar am uitat sa postez unghiutele purtate in ziua respectiva, hihi, dar nu-i bai ca vi le arat acum. Va atentionez ca nu am avut inspiratie si nici chef de ceva complicat, am ales clasicul model de dovlecel, insa l-am personalizat putintel.
Hmmm, aici am facut pozele dupa vreo 3, 4 zile, se vede ca incepusera sa-mi creasca unghiile si sa-mi sara ojica pe la margini. Ca baza am folosit un lac de la Gabrini parca, apoi minunata mea oja de la NYX, in nuanta NGP 114 si un sclipici de la Leydi, 850. 
Pentru fata dovleacului am folosit oja pentru nail art neagra si alba. Imi pare rau ca n-am putut sa surprind frumusetea ojicei cu sclipici. E adorabilaaaaaaaa. Pe curand. 

Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu pentru a fi la curent cu noutatile. 

Be DOPE, be YOU!

14 comments:

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart