Romania makeup and nails (La multi ani, Romania!)

Hello there! Pentru ca anul trecut mi-a placut tare mult cum mi-a iesit machiajul de 1 decembrie si pentru ca pe blogul unei fete (From Meg with Love) s-a organizat un concurs cu aceasta tema, am decis sa-mi incerc si eu norocul. Asadar, m-am inscris la concurs cu aceast machiaj si cu unghiutele de mai jos. Nu stiu ce parere aveti voi, dar aceste trei culori merg de minune impreuna si a fost o adevarata provocare pentru mine, mai ales ca a fost prima data cand am folosit si strasuri pentru machiaj, hihi.
So, this is my makeup and my nails. Care va place mai mult? Mie imi plac ambele in aceeasi masura, desi parca-s mai mandra de machiaj. Unghiutele cred ca le-am imbrezat putin cam mult, poate ca ar fi aratat mai bine cu un singur model, si fluturasi, si inimioare e un pic cam exagerat chiar si pentru mine, hih.
Mno, cam atat, stiu ca sunt datoare cu un swatch la ojica de care m-am indragostit recent, insa lectiile de makeup sunt mai solicitate Ma bucur tare mult ca va place ideea. La multi ani, Romania! La multi ani tuturor romanilor! Sa-mi tineti pumnii la concurs.

Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!

4 comments:

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart