Manichiura Ziua Indragostitilor, cute and easy

Hola fetelor! Ce faceti? Sper ca bine. Eu ma relaxez intr-o mini vacanta si am zis sa va mai stresez cu un model de Valentine's Day, asta asa ca sa fiu si eu in trend, pai nu? So, ideea nu-mi apartine, modelul este inspirat dintr-o manichiura a unei youtuberite, de tutorial am zis ca nu mai este nevoie pentru ca pentru unghiutele cu strasuri am folosit clasica tehnica de la "bloody nails", am facut un tutorial acum ceva timp, il gasiti aici

Mmm, initial in loc de negru ar fi trebuit sa fie un maro inchis, ideea era de ciocolata curgatoaaaaare, intelegeti voi, dar mi-a fost lene sa merg sa cumpar, deci e ok si negrul, tot ciocolata este, hihi. In rest aveti nevoie de super mega strasuri ca ale mele (eu le-am luat de la www.baff.ro) de care sunt sigura ca o sa va indragostiti maxim. Arata minunat, in general pietricelele isi pierd din stralucire cand dai cu lac peste, insa acestea raman la fel de straaalucitoare, eu sunt foarte mandra de ele, si sa stiti ca e a 3-a zi cu manichiura pe care v-o prezint acum, iar strasurile sunt la locul lor, hehe. 
Deci dupa cum spuneam, aveti nevoie de strasuri, sclipici si o alta oja, culoarea voastra favorita, si obtineti niste unghiute de invidiat. In pozele de aici, probabil se observa ca difera nuanta de roz fata de primele poze, asta datorita blitului, nuanta reala a ojei este aceea din pozele fara blit. Si cam atatica pentru azi, sa aveti o zi frumoasa ca voi, pe curand. 

Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!

8 comments:

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart