Wishlist- shoes 4 spring

Hola chicas! Inca n-am terminat cu wishlist-urile pentru primavara, deci pentru primavara, da? Pentru ca or sa fie si pentru vara, toamna, si tot asa, incep sa-mi placa, ce sa fac daca este chiar fun sa rascolesti internetul in cautare de noi articole vestimentare, hihi. So wishlist-ul de azi o sa fie despre pantofi! O daaaaaa, o sa va arat ce frumuseti am gasit pe un site.
Asadar, primii is superbi, a doua pereche sunt decupati la varf, nu prea sunt eu pentru sandale si chestii de genu' insa imi place imprimeul extrem de mult, apoi ce roz is mmmmm, combinatiile alea de culori ma caracterizeaza. Urmatoarea pereche cu lanticul sunt pe locul doi dupa favoritii cu print de reviste, ziarre gen. Deci ultimii is super duper faini, deja ii vad la o tinuta alba asa, cu o geanta cu un imprimeu asemanator, mrrr.

Cam asa. Uuuuu! Ce fruuuuuuumos! Ce frumos! Mmmm, pe site-ul asta, Asortie.ro gasiti tot ce vreti, incepand de la minunatiile astea, de la sandale dama cu toc si pantofi de femei comozi pentru work sau strada, pana la incaltaminte pentru barbati: pantofi piele intoarsa barbati, pantofi barbati piele intoarsa si alte tipuri de pantofi, pantofi care cu siguranta o sa le placa barbateilor din viata voastra, hehe.

Mnooooo si cam atat, eu trebuie sa ma cam intorc la munci ca deh, pana data viitoare va las cu ce am gasit acum si va invit sa-mi spuneti care din alegerile mele va place mai mult sau de ce nu, daca vreti puteti sa vizitati cu incredere site-ul recomandat si sa-mi aratati ce v-ar placea voua sa va cumparati! Eu nu pot sa-mi iau gandul de la cei cu print de newspaper, iar daca nu o sa mi-i iau pe astia, o sa caut altceva, balerini sau tenesi, dar print de newspaper tot o sa am, mwahahahhaa. Have a nice day!

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart