Fortuna Evenimente, te ajuta sa te organizezi

Hello! Mi s-a intamplat de multe ori sa am nevoie de ajutor atunci cand am avut ocazia sa ma ocup de organizat evenimente pe la facultate, mai ales pentru ca eram sefa de an si intra in atributiile mele treaba asta, insa mai mereu a trebuit sa ma descurc singura... Daaaar, dar, am o veste buna pentru cei care se ocupa de evenimente si nu stiu la cine sa apeleze, mai bine zis am un site pentru ei, FortunaEvenimente.ro, un fel de magazin de evenimente, ofera de asemenea si servicii de catering, servicii de organizare team building, si astea pe langa serviciile clasice de organizare evenimente.

La ei apelezi daca esti din Bucuresti, si nu numai, poti apela si daca esti din alt orasel, daca vrei sa organizezi seminarii si petreceri de firma, indiferent de tipul firmei, ca este una medie sau o companie mare, si tot la ei apelezi daca vrei sa organizezi un eveniment pentru tot felul de institutii publice sau private.

Acum nu stiu daca organizeaza si evenimente pentru Universitati, dar stiu cu siguranta ca daca ar face-o mi-ar fi fost candva de foarte mare folos, totusi tu daca ai nevoie poti incerca sa-i contactezi si sa ii intrebi.

Mno, ce pot sa-ti mai spun este ca sper sa tii cont de recomandarea mea, de altfel, mai multe detalii poti afla cititnd la ei pe site, prezentarea muncii lor este foarte bine facuta si cu siguranta te va atrage destul de mult incat sa iti doresti sa colaborezi cu ei, hi hi. Eu ma retrag caci este tarziu, pe curand!

Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!
xoxo, Dope Girl

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart